Facebook Ystävät

 

Kaikki ystäväpyynnöt ovat 100% todellisia! Kaikki ihmiset enimmäkseen Venäjältä. Pyynnöt näkyvät 1 – 12 tunnin kuluessa.

Varmista, että olet syöttänyt oikean sivun URL-osoitteen ja sähköpostiosoitteen.

 


300 Facebook
Ystävät

$31.99  $15.99


500 Facebook
Ystävät

$37.99  $18.99


1000 Facebook
Ystävät

$69.99  $34.99


2000 Facebook
Ystävät

$135.99  $67.99


5000 Facebook
Ystävät

$327.99  $163.99

Osta lisää Facebook-ystäviä

Oletko koskaan huomannut, kuinka epätavallisten nimien Facebook-tilit joskus lähettävät sinulle ystäväpyyntöjä? Yleensä ihmiset rekisteröidään oikeilla nimillä, joita käytetään heidän henkilöllisyystodistuksissaan. Joskus tili ei kuulu henkilölle, vaan yritykselle. Tällaista lähestymistapaa käyttämällä yritykset markkinoivat tuotteitaan tai palveluitaan. Onnistuakseen jotkut heistä jopa ostavat Facebook-ystäviä.

Miksi näin tapahtuu?

Ehkä isoille yrityksille se on hyvä idea, mutta aloittelijoille tai ihmisille, jotka päättävät saavuttaa välittömiä tuloksia, yritystilien luominen on parempi tapa.

Jos joku ajattelee – Facebook-tilit yritystoiminnasta eivät tuota tulosta, he ovat väärässä. Jos organisaatio on pieni ja sillä on kapea kohderyhmä, sivujen luominen, joissa on valtava määrä seuraajia, ei ole heidän kannalta merkityksellistä. On parempi keskittyä pieneen määrään kuluttajia, mutta saada heiltä enemmän etuja.

Sen vuoksi ihmiset ostavat jopa FB-ystäviä verkossa – oikeat FB-kansalaiset jättävät ystäväpyyntöjä. Se on hyvä tapa markkinoida nopeasti myytäviä tuotteita.

Miksi ihmiset ovat kiinnostuneet ostamaan Facebook-ystäviä?

Osta Facebook-ystäviä – sellainen ehdotus kuulostaa epätavalliselta, eikö niin? Mutta niille, jotka haaveilevat suosiosta Facebookissa tai organisaationsa suuremmista tuloista, se kuulostaa loogiselta.

  • Kaikki ovat jo huomanneet, että Facebook-pääsivulla on uutisia ystävistä. Löydämme yleensä ystävämme kuvia, viestejä, tapahtumia, joissa he ovat käymässä, missä he kirjautuvat sisään jne. Useita vuosia sitten näimme tällä pääsivulla viestejä sivuilta, joille olemme tilanneet. Nyt näemme niitä harvemmin.
  • Tämä lähestymistapa integroitiin, koska Facebook haluaa näyttää vain FB-käyttäjille järkeviä julkaisuja. Se tarkoittaa, että näemme tärkeämpiä julkaisuja ja vasta sitten viestejä yrityssivuilta, joille tilaamme.
  • Tämä uusi tapa on johtanut dramaattisiin muutoksiin markkinoijien työssä. Nyt Facebookia on vaikeampaa käyttää mainostyökaluna. Siksi yhä useammat FB-käyttäjät luovat yritystiliä. Kun he julkaisevat kuvia, viestejä jne., kaikki ystävät näkevät ne ilmoituksissa. Joten, mahdollisuudet käydä virallisella verkkosivustolla ovat suuremmat kuin sivun tapauksessa.
  • Verkkokauppojen omistajat voivat maksaa Facebook-ystävistä ja parantaa myyntiään. Kuten vähittäiskauppiaat, myös tämä ryhmä voi luoda tuottavampia suhteita kuluttajiinsa. Ihmiset voivat kysyä suoraan tuotteista, jotka he haluavat ostaa.

Tietysti valtavat yritykset eivät onnistu etenemään tilin avulla, mutta pienemmät yritykset voivat todella hyötyä tileistä. Tässä tapauksessa FB-yritysten omistajat tarvitsevat ystäviä, jotka voi saada vakuuttamaan ostamaan tuotteita. Facebook-ystävien ostaminen on hyvä tapa aloittaa.

Jos ihmiset päättävät lisätä sinut, yrityksesi laajenee, kun saavutat uusia kuluttajia. Varmista vain, että ostat oikeita ystäviä Facebook-profiiliin ja jätä pois ehdotukset väärennettyjen ystävien ostamiseksi. Kuinka voit ostaa Facebookista ystäviä, jotka ovat todellisia, eivät vääriä? Käytä Viplikes!