Linkedin Palvelut

 

LinkedIniä voidaan pitää sosiaalisena verkkona ammatillisiin tarkoituksiin. Käyttäjät hyödyntävät sitä lähinnä yhteyksien luomiseen saadakseen parempia työpaikkoja, löytää uusia kumppaneita, asiakkaita ja pitääkseen yhteyttä kollegoihin. Se luotiin yhdistämään ihmisiä, jotka haluavat löytää paremman työpaikan tai niille, jotka mieluummin palkkaavat ihmisiä, jotka sopivat paremmin asemaansa yrityksessään.

Mutta LinkedIniä voidaan käyttää muihin tarkoituksiin. Nykyinen yritys tarvitsee LinkedIn-virallista yritystiliä, koska se lisää heidän mainetta ammattilaisina. Lisäksi virallista LinkedIn-sivua voidaan käyttää palveluidesi tai tuotteidesi mainostamiseen. Bloggaajilla voi olla hyötyä myös kiinnostavien artikkeleiden lähettämisestä ja jakamisesta kaikille yhteyksilleen LinkedInissä. Mutta ilman LinkedIn-seuraajia, uudelleenpostauksia tai edes suosituksia ei edisty. LinkedIn-ominaisuudet, kuten yhteydet, seuraajat tai suositukset, auttavat mainostamaan tilejä ja saamaan valtavia tuloja. Tutustu alla oleviin ominaisuuksiin.

 

Linkedin Seuraajia Suomi Valokuva

Linkedin Seuraajia

Linkedin Jakamaan Suomi Valokuva

Linkedin Jakamaan

Linkedin Yhteyksiä Suomi Valokuva

Linkedin Yhteyksiä

Linkedin Tilejä Suomi Valokuva

Linkedin Tilejä

 

Linkedin Merkinnät Suomi Valokuva

Linkedin Merkinnät

LinkedIn Seuraajia

LinkedInissä oleva yrityssivu tarvitsee ehdottomasti niitä, jotka seuraavat sitä. Ei ole väliä, kun seuraaja kirjautuu sisään tililleen, hän saa ilmoituksia lähetetyistä uutisista. Jos yrityssivu on omistettu myynnille, niin sitä voidaan käyttää ihmisille tiedottamiseen alennuksista, uutisista, uusista tuotteista tai palveluista. Mutta tätä tarkoitusta varten LinkedIn-sivuston yrityssivu tarvitsee seuraajia.

Seuraajat ovat hyödyllisiä bloggaajille, jotka kirjoittavat mielenkiintoisia ja ainutlaatuisia artikkeleita. Kun he julkaisevat blogeissaan uusia artikkeleita, he voivat ilmoittaa niistä seuraajilleen. LinkedIn-seuraajia voidaan pitää jatkuvana yleisönä. Jos sivu on omistettu tuotemerkkituotteille, nämä seuraajat voidaan muuttaa kantaasiakkaiiksi. Seuraajat LinkedInissä ovat välttämättömiä, jos haluat laajentaa yritystäsi tai löytää uusia lukijoita. 

LinkedIn Jakamaan

Kun ihmiset levittävät jotain Internetin avulla, se saattaa tulla tunnetuksi. Jos tuotemerkin haltija haluaa tuotteidensa tunnustamisen, hän tarvitsee ihmisiä, jotka jakavat hänen viestinsä. LinkedIn-viestit voidaan jakaa tämän alustan sisällä, tai rekisteröityneet käyttäjät voivat jakaa niitä muissa verkoissa.

Jos joku haluaa laajentaa tavoitettavuuttaan joko LinkedInin sisällä tai sen ulkopuolella, he tarvitsevat uudelleenpostauksia. Kun ihmiset jakavat viestejä, kaikki niitä seuraajat näkevät nämä julkaisut. Tällainen toiminta voi tuoda uusia lukijoita tai uusia asiakkaita. Uudelleenpostaukset osoittavat, että se on suosittua sisältöä ja että se on lukemisen arvoinen.Joten, se on tehokas työkalu, jota voidaan käyttää sivuilmoituksissa.

LinkedIn Yhteyksiä

Sen ominaisuuden päätarkoitus on yritysyhteyksien luominen. Yleensä yhteydet osoittavat, että henkilö on työskennellyt näiden ihmisten kanssa tai tarjonnut heille palveluja. LinkedIn-yhteydet voivat olla hyödyllisiä niille, jotka haluavat löytää unelmatyön – headhunterit voivat uskoa tällaisen henkilön olevan erittäin ammattitaitoinen.

LinkedIn-yhteyksiä liiketoiminnassa voidaan pitää suosituksina. Jos niin paljon ihmisiä on yhteydessä tähän sivuun, sen on tarjottava laadukkaita palveluja. LinkedIn-yhteyksiä voidaan käyttää onnistuneesti brändisivun mainostamiseen.

LinkedIn Tilejä

Jos joku haluaaa perustaa yrityssivun tai löytää työpaikan, hän tarvitsee LinkedIn-tilejä.  Ikäiset profiilit, joilla on yhteydet, suositukset tai jopa seuraajat, voivat olla hyödyllisiä.

Useita LinkedIn-tilejä voidaan käyttää pysyvästi markkinointistrategiassa. Esimerkiksi, bloggaaja julkaisi äskettäin uuden artikkelin, hän tarvitsee lukijoita, joten hän käyttää lisätilejä ja jakaa viestin pääprofiilistaan. Jos hänen lisätilillään on seuraajia, on mahdollista, että hän lukee tämän artikkelin tai jopa jakaa uudelleen tai kommentoi. LinkedIn-tilejä voidaan käyttää sivusi mainostamiseen, napsauta tätä, jos tarvitset niitä.

LinkedIn Merkinnät

Tämä on mielenkiintoinen ominaisuus, joka löytyy vain LinkedInistä. Hyväksynnät osoittavat, mitkä taidot sinulla on muiden LinkedIn-käyttäjien mielestänsä. On selvää, että tällaista ominaisuutta voidaan käyttää tilisi mainostamiseen, jotta rekrytoijat tarjoaisivat hyvän työpaikan. 

Hyväksymismerkkejä on melko vaikea toimittaa laadullisesti, mutta Viplikes on löytänyt tapoja tarjota sinulle 100% todellisia suosituksia, jotka LinkedInin todelliset käyttäjät toimittavat. LinkedIn-promootiosi onnistumiseksi kannattaa ehdottomasti hankkia suosituspaketti, joka vakuuttaa muut käyttäjät kokemuksestasi etätyössä tai freelance-töissä tai kaikissa ammattitaitoissa, joihin haluat liittyä.